Čtení, diagnostika, konfigurace
Pro plnohodnotnou diagnostiku vozidel jsme vybaveni několika typy diagnostického zařízení. Prvním je multiznačková diagnostika ACTIA, která nám umožňuje pracovat s vozidly všech běžných evropských značek. Jsme tak schopni načítat a mazat paměť závad, nastavit servisní intervaly, stejně tak jako načítat živá data během jízdy např. u vozidel Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Lancia, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Škoda, VW a dalších.
Díky tomuto profesionálnímu vybavení jsme schopni načítat informace o všech dostupných řídídích jednotkách ve vozidle. Kromě řídící jednotky motoru např. také z řídících jednotek ABS, airbagů, tachometru, imobilizéru, elektroniky vozidla, atd. (dle roku výroby a konkrétního typu a výbavy vozidla)
Pro koncernové vozy VW jsme navíc vybaveni profesionální diagnostikou VCDS s podrobnějšími funkcemi, která je plně srovnatelná se značkovou diagnostikou VAS používanou v servisech koncernu VW. Tato diagnostika umožňuje podobně jako ACTIA pracovat se všemi řídícími jednotkami ve vozidle, díky specializaci na koncernové vozy je však ještě mnohem detailnější. Po načtení chybového kódu jsme schopni zjistit i detailnější popis závady.
Novinka - Nově jsme také vybaveni originální diagnostikouznaček Ford / Mazda, Volvo, Nissan, Mitsubishi, Toyota, Mercedes, Renault, Peugeot / Citroen a Subaru. Jedná se o stejnou diagnostiku, jakou disponuje originální značkový servis a jsme tak schopni načíst veškeré hodnoty a závady na vozidle.
Kromě základní diagnostiky provádíme také měření za jízdy pro zjištění nedostatků ovlivňující výkon motoru. Takto je možné odhalit chybné díly, vadnou regulaci plnícího tlaku turba, chybu váhy vzduchu apod. ještě v zárodku, kdy dané čidlo již nefunguje zcela přesně, nicméně ještě není chybné natolik, aby vyhodilo závadu zjistitelnou běžným vyčtením závad.
Ceník